laatste weekjes! - Reisverslag uit Illovo, Zuid-Afrika van Naomi D. - WaarBenJij.nu laatste weekjes! - Reisverslag uit Illovo, Zuid-Afrika van Naomi D. - WaarBenJij.nu

laatste weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Naomi

26 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Illovo

Hallo allemaal,

Even een kleine en laatste up date!
Wat gaat de tijd snel nog 3,5 week en dan zit mijn avontuur erop! Nog niet te veel aan denken want het is hier zo mooi en elke dag geniet je van alles om je heen.

Paar weekenden terug ben ik met een aantal meiden naar de Wild coast gegaan. Daar ga je veel wandelen langs de stranden en hike in de bergen langs de zee. Tijdens deze trip hebben we walvissen en orka's gespot. Elk weekend doen we wel wat. Zo zijn we laatst met de zoon van Brian (onze taxi chauffeur) op pad geweest. Achter in de pick up wagen zaten we dan. In Nederland zou je hiervoor opgepakt worden als je mensen vervoer achter in je wagen maar hier kan dat allemaal. En ook gewoon de snelweg op, moet je ook even meegemaakt hebben. We zijn langs allemaal stranden gegaan en bij een vriend van hem geweest die in een achterstandswijk woont. Kregen daar een rondleiding alhoewel je zijn hun in 2 min gezien had want het stelt echt niets voor. Aankomende donderdag dan ga ik met 3 andere meiden naar Kaapstad toe voor 4 dagen.

Hier op het project gaat ook alles goed. Ik help nog steeds bij de grade R en in mijn huisje. Het helpen in de klas is super leuk er zijn zelfs kinderen die volgend jaar een klas hoger gaan omdat ze zo vooruit gaan. De jongste in mijn huisje noemt mij zelfs al Mama. De jongen die gewichten gedoneerd heeft gekregen kan nu zijn arm normaal bewegen. Hij blijft er mee trainen, daar wordt je toch blij en trost van.

Zie jullie over een paar weken, in het koude kikkerlandje! Brrr, zet je chocolade melk maar klaar ;) liefs xx

• 26 Oktober 2015 - 12:44

Marieke:

Weer mooie verhalen Naomi, super leuk !!

Geniet er nog lekker van.

• 27 Oktober 2015 - 19:44

Marriet (trotse Moeder):

Nog even ruim 3 weken dan gaan we je weer lekker zien.
    Voor jou gaat de tijd veel te snel maar ik kan niet wachten hoor!
    Wat heb ik weer genoten van je blog en mooi om te lezen hoe jij het daar ontzettend naar je zin hebt.
    Gewelidig hoe de kinderen door o.a. jou hulp en ondersteuning naar de volgende groep kunnen overgaan. Daar doe je het voor! Donderdag je trip naar Kaapstad lijkt mij ook weer een mooie reiservaring voor je. Geniet nog voor de volle 100 %. Maar dat gaat helemaal goed komen. Een hele dikke kus van mij en groetjesaan je kids

• 28 Oktober 2015 - 10:42

Jolanda:

Nog ff genieten en vooral nog een paar weken goed werk verrichten :-) Veel plezier in Kaapstad en zie je gauw ps. de chocomelk is hier niet te drinken dus...ik zet de snelkoker wel aan voor een kop thee
    groetjes Jolanda

• 28 Oktober 2015 - 11:41

Marja:

Veel plezier en succes de laatste weken!

• 28 Oktober 2015 - 15:50

Irma:

Leuk verhaal weer Naomi.
    Voor jou ook super om te zien dat jou aanwezigheid daar er echt toe doet.
    Geniet nog van al die mooie dingen.
    Tot over een paar weekjes.
    xx de Klavertjes

• 29 Oktober 2015 - 15:25

Sis:

Ben trots op je wat voor mooie dingen je daar realiseert! Volgens mij zijn zij ook super blij met jouw aanwezigheid.
    Ze zeggen toch vaak: Time flies when your having fun :) Gelukkig maar dat je het zo naar je zin hebt... en ook lekker blijven genieten tot het einde en nog even niet te veel stil staan bij je terugreis naar NL.
    Have fun in Kaapstad xxx

• 30 Oktober 2015 - 21:49

Dennis En Paula:

Naomi, wat leuk om te lezen dat je zoveel ervaring opdoet en lekker aan het genieten bent. En fijn om te zien dat je een positief resultaat ziet met alles wat jullie doen en al hebben gedaan. Veel plezier! Deze laatste weken!

• 07 November 2015 - 17:10

Piet:

Hallo Naomi, ja wat gaat de tijd snel als je het naar je zin hebt.
    Maar deze grootse ervaring kan niemand je meer afpakken.
    Geniet er nog maar van deze laatste weken.

Groetjes Piet

• 13 November 2015 - 08:43

Mark, Rachella En Mees:

Hoi Naomi,

Leuk om weer wat over je avonturen te lezen!
    Wat doe je goed werk en wat leuk om te zien dat je ook echt het verschil kan maken.
    Veel plezier nog, geniet van je laatste weken.
    groetjes van ons